طلاق عسر و حرج در تهران | وکیل اثبات عسر‌ و‌ حرج زوجه

سلام. اگر به دنبال وکیل اثبات عسر‌ و‌ حرج زوجه هستید تا از این راه بدون اجاز مرد موفق به طلاق عسر و حرج شوید تا انتهای این مقاله را خواند و یا همین حالا با ما تماس بگیرید.

دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت با جمعی از وکلای پایه یک دادگستری در حوزه وکالت طلاق، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، عسر و حرج و…. گرد هم جمع آمده ایم تا تمام خدمات و مشاوره های حقوقی این حوزه را توسط بهترین وکیل طلاق تهران در اختیار شما قرار بدهیم.

اگر در مورد عسر و حرج اطلاعات کافی ندارید حتما مقاله عسر  و حرج چیست را مطالعه کنید.

قبل از مطالعه ادامه مقاله توجه داشته باشید که طلاق از جانب زوجه به دليل عسر و حرج نیازمند اطلاعات حقوقی کافی در این زمینه است. بنابراین انتخاب یک وکیل تخصصی برای اثبات عسر و حرج می تواند راه گشای شما باشد.

وکیل عسر و حرج

بطور خلاصه طلاق به دلیل عسر و حرج زوجه، یعنی بوجود آمدن شرایطی که تحمل آن برای زن غیر قابل ممکن باشد. و از طرفی می تواند باعث حکم طلاق دادگاه خانواده بدون رضایت شوهر گردد.

اگر واقعا از عسر و حرج موجود رنج می برید و تصمیم شما برای طلاق قطعی است اولین محله انتخاب یک وکیل خانواده برای  اثبات عسر و حرج زوجه با استناد به عرف و قوانین است. البته نگران نباشید شناسایی یک وکیل خوب برای طلاق عسرو حرج کار چندان مشکلی نیست.

مشاوره های حقوقی اثبات عسر و حرج

دریافت مشاوره های حقوقی اثبات عسر و حرج بصورت تلفنی در تهران رایگان است.

برای دریافت مشاوره های حقوقی اثبات عسر و حرج به روش های زیر  از خدمات مشاوره ای وکلای خانواده دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت و مشاوره بهترین وکیل تهران استفاده کنید.

آیکون درخواست مشاوره حقوقی

مشاره تلفنی

مشاوره تلفنی وکیل طلاق عسر و حرج در دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت رایگان است.

تماس بگیرید

لطفا قبل از درخواست مشاوره‌های حقوقی عسر و حرج سوالات اصلی را مد نظر داشته باشد.
وکیل عسر و حرج

مشاره حضوری

دریافت مشاوره حضوری وکیل عسر و حرج در دفتر وکالت خانواده با تماس تلفنی امکان پذیر است.

تماس بگیرید

برای اطلاع از هزینه و زمان مشاوره حضوری وکیل عسر و حرج تماس بگیرید.
وکیل عسر و حرج
آیکون مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

با توجه به شرایط فعلی می توانید از مشاوره وکیل عسر و حرج انلاین نیز استفاده کنید.

تماس بگیرید

برای اطلاع از شیوه دریافت خدمات مشاوره آنلاینوکیل عسر و حرج تماس بگیرید.
وکیل عسر و حرج
از فرصت مشاوره تلفنی رایگان با وکیل اثبات عسر‌ و‌ حرج زن برای انتخاب بهترین وکیل تهران استفاده کنید. شیوه پاسخگویی و دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق و مهریه به صورت زیر است. شما در مورد دعاوی  مروبط به وکالت طلاق عسر و حرج با شماره وکیل طلاق تماس گرفته و توضیحات لازم در مورد شیوه پیگیری موضوع و شیوه دریافت مشاوره کامل حقوقی را دریافت خواهید کرد. پس از این مرحله وابسته به نظر شما، از سه روش دریافت مشاوره حقوقی دعاوی طلاق که در بالا مطرح شد استفاده خواهید نمود. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان دادخواست طلاق عسر و حرج، دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت فقط پاسخگوی ساکنین استان تهران، و کرج می باشد. بنابراین خواهش می کنیم سایر هموطنان برای استفاده از خدمات وکلای طلاق عسر و حرج حتما از دفاتر وکالت شهر خود استفاده نمایند.

آیا تا به حال در مورد قانون حذف نام همسر از شناسنامه چیزی شنیده اید؟ اگر نه حتما مقاله ما را مطالعه کنید تا از لایحه مجلس در ان مورد اطلاع پیدا کنید.

مشاوره حضوری

توجه فرمایید که دریافت وقت برای مشاوره حضوری با وکلای اثبات عسر و حرج زن در گروه وکلای آوای عدالت پایتخت، مستلزم پرداخت حق المشاوره وکالت امور طلاق می باشد. خوب است بدانید که از محاسن مشاوره حضوری، استماع کامل تر و دقیق تر پروند قضایی توسط وکیل خانواده خواهد بود و در این صورت وکیل دعاوی طلاق با دقت بیشتر به صحبت های مشاوره گیرنده و پرسیدن سوالات متعدد از ایشان و اشراف به موضوع، بهترین راه حل را به موکل ارائه خواهد داد.

مشاوره آنلاین وکیل عسر و حرج

افرادی که تمایلی به دریافت مشاوره حضوری ندارند می توانند از خدمات مشاوره آنلاین وکیل عسر و حرج استفاده کنند. در این روش پس از پرداخت حق المشاوره وکیل خانواده، این امکان برای شما فراهم می شود که بصورت آنلاین امور وکالت خود را طی فرمایید.

وکیل اثبات عسر و حرج

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، اکثر دعاوی خانوادگی دارای ظرایفی هستند که عدم اطلاع از آنها باعث عدم احقاق حق متشاکی خواهد شد من جمله طلاق عسر و حرج. هرچند مصادیق عسر و حرج زن در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران ذکر شده اما، هر زن با توجه به شرایط خاص خود می تواند مصادقی منحصر به فرد داشته باشد که اثبات ان به دادگاه همیشه کار ساده ای نیست. به همین دلیل وکیل طلاق عسر و حرج به عنوان یک  مشاور حقوقی و یک وکیل خانواده که به امور مرتبط با دعاوی خانواده، طلاق، مهریه  نفقه و … مسلط است، متواند در دادگاه های خانواده متضمن پیروزی و احقاق حق شما باشد. فراموش نکنید پروسه طلاق در بسیاری مواردی پروسه ای زمانبر است، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اتمام سریع تر قضیه حتما از مشاوره رایگان وکیل عسر و حرج در بهترین دفتر وکالت تهران استفاده کنید.

اثبات عسر و حرج زوجه با استناد به عرف

برای بسیاری خانم ها سوال است. باید جواب داد که در قانون صراحتا به مصادیق عسر و حرج زوجه  اشاره نشده  و مورد به مورد متفاوت است. اما تشخیص موارد و ادله عسر و حرج بر عهده قاضی صادرکننده رای می باشد.

اثبات عسر و حرج با شاهد

برای بسیاری افراد در رابطه با طلاق سوال است که آیا اثبات عسر و حرج با شاهد امکان پذیر است؟

جواب سوال این است که باله یکی از راههای اثبات عسر و حرج زوجه، اقامه شهادت و شهادت شهود است. در این حالت اگر سوء رفتار مرد در منزل اثبات شود، تمام حق و حقوق زن در این مورد به او تعلق خواهد گرفت.

اثبات عسر‌ و‌ حرج با وکیل

اثبات عسر‌ و‌ حرج با وکیل بهترین راه تادیب و طلاق از مرد است. چرا که وکیل طلاق عسر و حرج با آگاهی کامل از مصادق عسر و حرج امکان کمک به شما را فراهم خواهد کرد.

 هزینه وکیل عسر و حرج

هزینه و قیمت بهترین وکیل طلاق عسر و حرج در تهران در تعرفه های وکالت قوه قضاییه آمده است. اما این در دفتر وکالت آوای عدالت پایتخت توافقی بوده و متناسب با موضوع پروند تعیین می گردد و قطعا بالاتر از تعرفه های وکالت نخواهد بود. هزینه وکیل طلاق عسر و حرج قطعا به شرایط پرونده و مراحل دادرسی پرونده و اینکه وکیل تا چه حدی اختیار داشته و قرار است چقدر تاثیرگذار باشد بستگی دارد.

برخی مصادیق عسر و حرج

همانطور که گفته شد مصادیق عسر و حرج مورد به مورد متفاوت است و در قانون صراحتا بیان نشده است. در ادامه به برخی از مهم ترین مصادیق عسر و حرج اشاره خواهیم کرد.
  •  اعتیاد شوهر به مواد مخدر و  شرب مشروبات الکلی و امتناع از ترک آنها.
  • ترک خانه و زندگی از طرف شوهر به مدت بیش از 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب.
  • ضرب و جرح یا توهین یا هرگونه سوء‌ رفتار مستمر که عرفا با توجه به وضعیت زن قابل تحمل نباشد.
  • محکومیت قطعی مرد به حبس پنج سال یا بیشتر.
  • ابتلاء شوهر به بیماری های صعب ‌العلاج روانی یا مسری یا هر عارضه صعب ‌العلاج دیگر که زندگی مشترک را مختل کند مثل بیماری سارس یا ایدز.

سوال درباره طلاق به دلیل عسر و حرج

در این بخش به پاسخ برخی از متاول ترین سوالات درباره طلاق به دلیل عسر و حرج خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تمام پرسش و پاسخ ویژه دادگاه خانواده را در صفحه سوالات متداول قضایی مشاهده فرمایید.

برای ادعای عسر و حرج نیاز به دلایل قوی دارید. البته اگر بابت ضرب و شتم پرونده داشته باشید تا حدودی به شما کمک میکند.

شما هم می توانید در پرسش و پاسخ های اثبات عسر و حرج زوجه شرکت کنید. اگر سوال خاصی در مورد دعوای خانواده و یا وکیل طلاق دارید از فرم زیر استفاده کنید.

استخدام وکیل تخصصی خانواده در خیابان سهرودی و عباس آباد تهران

برای دریافت مشاوره تلفنی و شمار تلفن بهترین وکیل خانواده در حوزه طلاق و طلاق توافقی به صفحه وکیل طلاق مراجعه کنید.

همچنین می توانید مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

طلاق به دلیل خیانت همسر

برای دریافت مشاوره تلفنی و شماره وکیل خانواده در تهران در حوزه مطالبه و اجرای مهریه به صفحه وکیل مهریه مراجعه کنید.

همچنین می توانید مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

اجرای مهریه و مطالبه مهریه از طریق دادگاه و ثبت

مهریه چیست | مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاله

برای دریافت مشاوره تلفنی و شماره بهترین وکیل خانواده در تهران در حوزه حضانت و قیومیت فرزندان به صفحه وکیل حضانت مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی و و حضوری بهترین وکیل خانواده در تهران در حوزه پرداخت نفقه زوجه و اجرت المثل زمان زوجیت به صفحه وکیل نفقه مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی  و حضوری از بهترین وکیل خانواده در تهران در حوزه الزام به تمکین و نشوز همسر به صفحه وکیل الزام به تمکین مراجعه فرمایید.

امروزه مشورت با افراد متخصص در هر رشته ای یک ضرورت انکار ناپذیر است. بخصوص زمانی که شما قصد اقامه دعوی یا دفاع از پرونده ای را داشته باشید. در این راه به اطلاعات پراکنده و افراد بی تجربه نمی توان اعتماد کرد.

پرونده های مرتبط با دعاوی خانوادگی دارای ظرایف بالا و نکات حقوقی مهی است. کمک گیری از وکیل تخصصی دعاوی خانواده که با رویه قضایی و دادنامه های متعدد دادگاه های خانواده بدوی، دادگاه تجدید نظر، دیوان عالی کشور آشنایی کامل دارد نقش بسیار کلیدی در چگونگی ارائه دلیل و اقامه دعوی و یا دفاع خواهد داشت.